pondelok 8. októbra 2012

Welcome

Hi ! Moje meno je Gabriella ... Mám úplne normálny život s tým ,že niekedy urobím chyby . Blog som si založila preto lebo chcem všetkým ukázať svoj štýl a baví ma FOTIENIE . Mám rada keď kreslím a vydarí sa mi to ( pošlem vám niekedy foto ) Chodila som na vytvarku ale skončila som kvôli učiteľovi inak ba som chodila. Mám super kamarátov a aj kamošov niekedy sa aj mi pohádame ale vždy sa to narovná : Veď uvidíte sami ;))

                                                                              Ja 





                                           
                                   
                                                                                                      
                                                        T-Shrit: Gate , Vest: Broadway , leggings: neviem:)) , shoes:  Converse    
                                                                                                        Inšpirácie : 












2 komentáre: